Telefonpasning med god samvittighed

Ved telefonpasning mærkes med det samme hvordan arbejdsdagen får mere ro, og bliver lettere at komme igennem. Og så endda uden at miste vigtige opkald, fra dine vigtigste kunder. Med telefonpasning kan du som firma opleve hvor meget det kan give ekstra til din virksomhed, at alle opkald bliver besvaret. De vigtige beskeder, som telefonservice klarer for dig, bliver tilsendt til dig på enten mail eller sms – alt efter hvad du ønsker.

Telefonservice virker således at kunden ringer til det nummer i har på arbejdspladsen, hvor efter telefonservice besvarer opkaldet – dog med din egen velkomsthilsen, så kunden vil opleve det samme som hvis i som firma selv besvarede opkaldet. Opkaldet bliver derefter sendt videre til en af telefonpasning medarbejdere, som vil snakke med kunden for dig. Efterfølgende bliver der sendt mail eller sms til dig med besked om hvad der blev snakket om. Du kan selv vælge, om telefonpasning skal klare alle dine opkald i åbningstiden eller om det blot er i forbindelse med en periode med megen sygdom og eller ferie på arbejdspladsen.

De mange fordele ved telefonpasning er blandt andet, at kunden ofte har første møde med din firma gennem en telefonsamtale, hvorfor det er vigtigt at denne bliver besvaret, og på samme tid på en måde, så kunden ikke fornemmer stress i baggrunden. Derudover indtaler de færreste telefonbeskeder på telefonsvaren, hvorfor man let kan gå glip af vigtige aftaler mm. Du kan ved telefonpasning lægge mere vægt på vigtigere ting i din firma, uden at gå glip af de vigtige opringninger. Listen er lang, men den korte version er; at telefonpasning kan spare dig for en masse tid og missede opkald, fra vigtige kunder. Telefonservice giver dig altså en egen og personlig receptionist, som tager sig af dine kunder, som du selv ville have gjort, og endda uden at skulle ud og ansætte en ny medarbejder, da telefonservicen klarer ærterne for dig.